Suggestions for forum
#10
Hi Eheu,

Bedankt voor je reactie; ik ga het lezen.
Heb je niet iets wat meteen helpt?
Ik verander steeds van slaapplaats, maar het helpt niet. Ik hoor eerst het zoeken naar een stekkerdoos, soms heb ik het afgeplakt, dan gebruiken ze die van de buren.
Op moment dat ze het hebben gevonden, gebruiken ze electriciteit en gaan gericht naar mijn hoofd. Vooral mijn linker oor. Het pulseert en ik val meteen in slaap (kunstmatig). Tijdens deze slaap worden suggesties gedaan. Ik heb ooit gemediteerd en yoga gedaan en kan me verzetten. Of ik kan alleen tellen, daar hebben ze niets aan.
Ze gebruiken soms maar één van mijn hersenhelften en doen belasende uitspraken of dreigementen om mij te dwingen. Die geloof ik niet, dan vragen ze me om mee te werken, dat doe ik niet. De consequenties zijn dan niet alleen voor mij, maar ook voor mijn kinderen.
Mij hebben ze dusdanig opgewarmt, dat ik heel veel water moest drinken, kon haast niet meer lopen. Ik leef gezond en het lijkt of ze me willen dwingen te eten (mijn buik groeide alleen van water). Ook denk ik dat ze op deze manier een kunstmatige suikerziekte nabootsen? Waarom, weet ik niet? Ik studeer psychologie, maar sinds ik met Fred Grauf heb gesproken (die als eerste deze toestanden aan de kaak stelde), en nu ook me hier op Stopeg bemoei, is de politie alom aanwezig. Ook is een jonge uit de buurt al maanden verdwenen. Zo hebben ze een reden om mij te ondervragen en te volgen.
Zaterdag ging ik naar een concert op de fiets en opeens kwam een politie auto langs (op de fietspad). Toen ik ooit naar Fred ging, waren er wel tien politiebusjes langs de kant naar me zitten kijken? We konden ook niet bellen, alles was geblokkeerd.
Inmiddels kan ik niet meer leren, of is dat wat ze willen bereiken?
Het apparaatje is ergens in mijn tuin geplaatst en of bij mijn buurvrouw. Ik zou zelf een apparaat willen kopen dat deze pulserende energetische destructie kan blokkeren, maar waar? Ook zou ik graag een medisch onderzoek willen laten doen. Graag een reactie waar ik wat aan heb. Deze praktijken duren bij me al sinds 1995. Ik ben toenertijd naar Duitsland gevlucht, maar was daar totaal in de war. Ze hielden het bij elke avond en overdag ook. Ik kon er niets tegen doen (had een aluminium folie om mijn tanden gewikkeld), zo had ik minder hoofdpijn.
Reply


Messages In This Thread
Suggestions for forum - by Cliff Huylebroeck - August 03, 2012, 18:56
RE: Suggestions for forum - by petermooring - August 04, 2012, 08:53
RE: Suggestions for forum - by Revelation - August 04, 2012, 09:55
RE: Suggestions for forum - by petermooring - August 04, 2012, 18:26
RE: Suggestions for forum - by MotherAvenger - September 09, 2012, 12:44
RE: Suggestions for forum - by kyri - September 29, 2012, 20:49
RE: Suggestions for forum - by MotherAvenger - October 07, 2012, 20:29
RE: Suggestions for forum - by Eheu - October 14, 2012, 19:41
RE: Suggestions for forum - by Eheu - October 14, 2012, 21:32
RE: Suggestions for forum - by Krokus - October 15, 2012, 22:47
RE: Suggestions for forum - by Revelation - October 26, 2012, 13:48
RE: Suggestions for forum - by Krokus - October 26, 2012, 22:07
RE: Suggestions for forum - by khedira - June 19, 2013, 23:08
RE: Suggestions for forum - by soh0ryan - January 09, 2014, 20:20
RE: Suggestions for forum - by soh0ryan - January 12, 2014, 14:57
RE: Suggestions for forum - by soh0ryan - January 16, 2014, 13:33

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)